Главная страница

Программалау технологиясы деп нені атайды? Программалау технологиясының құрамды бөліктерін сипаттаңыз


Скачать 341.49 Kb.
НазваниеПрограммалау технологиясы деп нені атайды? Программалау технологиясының құрамды бөліктерін сипаттаңыз
Дата08.02.2016
Размер341.49 Kb.
ТипПрограмма

VI Пән бойынша білімді бақылау материалдары
Аралық бақылау материалдары
1 - нұсқа

  1. Программалау технологиясы деп нені атайды? Программалау технологиясының құрамды бөліктерін сипаттаңыз.

  2. «Аэропорт» тақырыбына класс құрыңыз. Оның ұшу бағытына және салонның түріне (мысалы, VIP, бизнес, эконом және т.б.) байланысты билет құнын анықтайтын әдісін құрыңыз. Жолаушының фамилиясы, ұшу бағыты, салон түрі және бағасы көрсетілген билетті экранға шығаратын программа құрыңыз.

2 - нұсқа

  1. Программаның өмірлік циклы деп нені айтады? Программаның өмірлік циклы құрамына кіретін процестерді сипаттаңыз.

  2. «Архитектуралық нысандар» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістері мен тума класстарын анықтаңыз. Архитектуралық нысандарды салынған уақыты бойынша сұрыптап экранға шығаратын программа құрыңыз.


3 - нұсқа

  1. Программалық жабдықты құру кезеңдеріне сипаттама беріңіз.

  2. «Көліктер» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістері мен тума класстарын анықтаңыз. Қолданушының сұрауы бойынша көлікті іздеп тауып оны барлық мәліметтерімен қосып экранға шығаратын программа құру керек.

4 - нұсқа

  1. Программаның өмірлік циклының модельдері. Каскадтық модель.

  2. «Геометриялық фигуралар» тақырыбына класс құрыңыз. Оның фигуралардың аудандары мен периметрлерін есептейтін әдістерін анықтаңыз. Қажет фигураның ауданы мен периметрін экранға шығаратын программа құру керек.


5 - нұсқа

  1. Модульдер тәуелсіздігінің критериилері. Тізбектелген және ақпараттық байланыс.

  2. «Геометрия. Стереометрия» тақырыбына класс құрыңыз. Оның денелердің толық беті мен көлемдерін есептейтін әдістерін анықтаңыз. Қажет дененің бетінің ауданы мен көлемін экранға шығаратын программа құру керек.


6 - нұсқа

  1. Программаның өмірлік циклының модельдері. Аралық бақылау қолданылатын модель.

  2. «Компьютердің құрылғылары» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және «ноутбуки», «дербес компьютер» секілді тума кластарын анықтаңыз. Ең қымбат ноутбукты табатын программа құыңыз.

7 - нұсқа

  1. CASE-технологиялар деген не? Кез-келген CASE-технологияда болуы керек құрамды бөліктерін атаңыз.

  2. «Компьютердің құрылғылары» тақырыбына класс құрыңыз. Оның жинақталған компьютердің (сборки) бағасын құрылғылардың бағаларына байланысты анықтап беретін әдісін анықтаңыз. Құрылғылардың бағаларына компьютер бағасын есептейтін программа құрыңыз.


8- нұсқа

  1. RAD технологияның негізгі талаптарын атаңыз? Бұл технологияны қолдануға болмайтын салаларды және оның ортақ себебін атаңыз.

  2. «Поликлиника» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және «Дәрігерлер», «Қаралушылар» секілді тума кластарын анықтаңыз. Бір дәрігерге жазылған қаралушылар тізімін шығаратын программа жазыңыз.


9- нұсқа

  1. Программалық жабдықтың технологиялылығы деп нені айтады? Негізгі критериилеріне сипаттама беріңіз.

  2. «Футбол клубтары» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Экранға футбол клубтарының рейтингін шығаратын программа жазыңыз.


10- нұсқа

  1. Декомпозиция деген не? Декомпозицияның түрлері.

  2. «Кинопрокат» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Қолданушының сұрауы бойынша белгілі бір жанрдағы (мысалы, мультфильм, боевик, фантастика және т.б.) фильмдер тізімін шығаратын программа құрыңыз.


11- нұсқа

  1. Модуль деп нені айтады? Модульдің бұрынғы және қазіргі мағыналарының арасындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтар және оның себептері.

  2. «Кинофильмдер» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Бас рольде Х актер ойнайтын фильмдер тізімін экранға шығаратын программа құрыңыз.


12- нұсқа

  1. Модулдер тәуелсіздігі. Жабысудың түрлері. Ішкі мәліметтері бойынша жабысу /Сцепления по содержимому/.

  2. «Азық-түлік дүкені» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Дүкендегі сүт өнімдерін сұрыпталған түрде экранға шығаратын программа құрыңыз.



13- нұсқа

  1. Модулдер тәуелсіздігінің критериилері. Процедуралық, уақытша, логикалық және кездейсоқ байланыстар .

  2. «Азық-түлік дүкені» тақырыбына класс құрыңыз. Класстың азық-түлік бағасын оның сақталу мерзіміне байланысты анықтайтын әдісін құрыңыз. Жылдам бұзылатын азық-түліктерді олардың бағасымен және сақталу мерзімімен қоса экранға шығаратын программа құрыңыз.

14- нұсқа

  1. Модульдердің мәліметтер бойынша және үлгілер бойынша жабысуы /Сцепление модулей по данным и по образцу/. Мысал келтіру.

  2. «Кітаптар» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Аттары бойынша сұрыпталған кітаптар тізімін экранға шығаратын программа құрыңыз.


15- нұсқа

  1. Төменнен жоғары және жоғарыдан төмен қарай программалау тәсілдері.

  2. «Мебелдер салоны» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. «Жаңғақ» түсті ас үй гарнитурын іздейтін программаны құрыңыз..


16- нұсқа

  1. Құрылымдық алгоритмерді беру тәсілдері. Насси-Шнейдерман диаграммасы. Мысал.

  2. «Бір өлшемді массив» тақырыбына класс құрыңыз. Оның массив элементтерін енгізетін және баспаға шығаратын әдістерін құрып ол әдістердің программада қолданылуын көрсетіңіз.


17- нұсқа

  1. 1 ден 50- ге дейінгі сандардың қосындысын табатын алгоритмді псевдокод түрінде көрсетіңіз.

  2. «Автосалон» тақырыбына класс құрыңыз. Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Бір маркаға жататын барлық автомобильдер тізімін толық сипаттамаларымен экранға шығаратын программа құру керек.


18- нұсқа

  1. Құрылымдық программалау. Базалық құрылымдар.

  2. «Музей» тақырыбына класс құрыңыз. Оның музейдегі залдарды қарау санына байланысты музейге кіру билетінің құнын анықтайтын әдісін құрыңыз. Музейге келушінің аты-жөнін, қарайтын залдарын және бағасы көрсетілген билетті экранға шығаратын программа құрыңыз.


19- нұсқа

  1. Модулдер тәуелсіздігінің критериилері. Байланыстардың түрлері. Функционалдық байланыс.

  2. «Теміржол кассасы» тақырыбына класс құрыңыз. Оның билет құнын жүру бағытына және вагон түріне (мысалы, фирменный, купейный, плацкартный және т.б.) байланысты анықтайтын әдісін құрыңыз. Жолаушының аты-жөні, поезд бағыты, вагон түрі және бағасы көрсетілген билетті экранға шығаратын программа құру керек.


20- нұсқа

  1. Модулдердің басқару және жалпы мәліметтер облысы бойынша жабысулары. Мысалдар.

  2. «Кітаптар» тақырыбына класс құрыңыз. Оның кітап құнын белгілі бір шарттарға байланысты (мысалы, балалар кітаптары өзінің негізігі құнымен салыстырғанда 10% жеңілдікпен сатылады) анықтайтын әдісін құрыңыз. Белгілі бір автордың кітабын құнымен қоса экранға шығаратын программа құрыңыз.


21- нұсқа

  1. Құрылымдық алгоритмерді беру тәсілдері. Псевдокодтар. Мысал.

  2. «Мебелдер салоны» тақырыбына класс құрыңыз . Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Барлық мебельдерді бағалары бойынша сұрыптап шығаратын программа құру керек.


22- нұсқа

  1. Құрылымдық алгоритмерді беру тәсілдері. Flow-формалар . Мысал.

  2. «Касса» тақырыбына класс құрыңыз . Оның әдістерін және тума кластарын анықтаңыз. Бір тәуліктегі түскен ақшаны есептеу программасын құрыңыз.


23- нұсқа

  1. 1 ден 50- ге дейінгі сандардың қосындысын табатын алгоритмді блок-схема түрінде көрсетіңіз.

  2. «Бір өлшемді массив» тақырыбына класс құрыңыз . Оның массив элементтерін өсу реті бойынша сұрыптайтын әдісін құрыңыз және пайдаланып программа жазыңыз..


24- нұсқа

  1. Модулдер тәуелсіздігінің критериилері. Байланыстардың түрлері. Функционалдық байланыс.

  2. «Студент» тақырыбына класс құрыңыз. Оның студенттің үлгіріміне байланысты стипендия көлемін анықтайтын (мысалы, үздікке - 10% үстеме ақы, бір ғана төрті барларға 5% үстеме ақы қосылады және т.б.) әдісін құрыңыз. Стипендия алатын студенттердің тізімін стипендия мөлшерімен қоса шығаратын программа құрылсын.


25- нұсқа

  1. Программаның өмірлік циклының модельдері. Спиральдық модель.

  2. «Кітапхана» тақырыбына класс құрыңыз. Оның «Кітапханашылар» және «Оқырмандар» деген тума кластарын анықтаңыз. Белгілі бір кітапханашының қызмет көрсеткен оқырмандарының тізімін шығаратын программа құру керек.


Қорытынды бақылауға арналған материалдар
Ауызша емтиханның сұрақтары


  1. Программалау технологиясы. Негізгі түсініктер мен ұстанымдар. Программалау технологиясының даму кезеңдері. Құрылымдық және объектілік ұстанымдар.

  2. Күрделі программалық жүйелерді құрудағы компоненттік ұстаным.

  3. Программалық жабдықтарды құру кезеңдері және оның өмірлік циклы /жизненный цикл ПО/.

  4. Программалық жабдықтардың өмірлік циклдарының модельдері: каскадтық, модель.

  5. Программалық жабдықтардың өмірлік циклдарының модельдері: спиральдік модель.

  6. Программалық жабдықтардың өмірлік циклдарының модельдері: аралық бақылау қолданылатын модель.

  7. CASE технологиялар. Қызметі. Сипаттамалары.

  8. RAD технологиялар түсінігі. Қызметі. Сипаттамалары.

  9. Программалық жабдықтарды құру процесінде қолданылатын халықаралық стандарттар.

  10. Программалық жабдықтардың технологиялық тиімділігі түсінігі. Тиімділікті анықтаушы негізгі факторлар.

  11. Модульдер қасиеттері мен өзара байланысу түрлерінің программалық жабдық тиімділігіне әсері. Жабысқан /сцеплен/ модульдер.

  12. Модульдер элементтерінің байланысу түрлерінің программалық жабдық тиімділігіне әсері. Модуль элементтерінің байланысуы.

  13. «Төменнен жоғары қарай» және «жоғарыдан –төмен қарай» программалау әдістері. Құрылымдық программалау әдісі. Блок-схемалар. Мысал.

  14. Құрылымдық программалау . Псевдокод. Мысал.

  15. Құрылымдық программалау . Flow-формалар. Мысал.

  16. Құрылымдық программалау. Насси-Шнейдерман диаграммалары. Мысал.

  17. Программаны әрлеу стилі.

  18. Программаның тиімділігі /уақытты және жадыны үнемдеу/ мен технологиялық сипаттамаларын жетілдіру,

  19. Программаны қателерден қорғауды ұйымдастыру әдістері.

  20. Программалық жабдықтарды қызметіне қарай классификациялау.

  21. Программалық жабдыққа қойылатын негізгі эксплуатациялық талаптар.

  22. Техникалық тапсырманың жасалуы. Жобалаудың бастапқы кезеңдері.

  23. Құрылымдық ұстанымды /структурный подход/ пайдаланған программалық жабдықтардың ерекшеліктері. Диаграммалар. Түрлері. Күйлер ауысуының диаграммалары.

  24. Құрылымдық ұстаным. Диаграммалар.Функционалдық диаграммалар.

  25. Құрылымдық ұстаным. Диаграммалар.Мәліметтер ағынының диаграммасы. /диаграммы потоков данных/ .

  26. Құрылымдық ұстаным. Мәліметтердің құрылымы және оның компоненттерінің қатынас диаграммалары.

  27. Құрылымдық ұстаным. Программалық жабдықтың құрылымдық схемасы. Функционалдық схема.

  28. Құрылымдық ұстаным. Мәліметтер құрылымын жобалау.

  29. Құрылымдық ұстаным. Талдауы мен жобалануы құрылымдық методологияларға негізделген CASE-технологиялар.

  30. UML- объектілік ұстанымды пайдаланатын программалық жабдықтарды құруды сипаттаудың стандарт тілі.

  31. UML- да қолданылатын диаграммалардың түрлері. «Қолданылу нұсқатары» түсінігі. Қолданылу нұсқатары ның диаграммасы.

  32. UML- да қолданылатын диаграммалардың түрлері.Класстар диаграммасы.

  33. Объектілер арасындағы қатынастардың анықталуы. Класстарды жобалау. Спиральдық модельдің ерекшеліктері.

  34. Қолданушы интерфейсін құру. Қолданушы интерфейстерінің түрлері және оларды құру кезеңдері.

  35. Қолданушы интерфейсін құру. Диалогтардың классификациясы. Қолданушы интерфейстерінің интеллектуалдық элементтері.

  36. Қолданушы интерфейсін құру. Адамның ақпаратты қабылдау, есте сақтау және пайдалана білуге қатысты психофизикалық ерекшеліктерін ескеру.

  37. Программалық жабдықтарды құжаттау. Программаларды құжаттаудың ортақ жүйесі. МСТ бекіткен программалық құжаттау түрлері. Құжаттарды даярлаудың негізгі ережелері.

  38. Программалық жабдықтарды жөндеу/отладка/. Қателердің классификациясы. Программалық жабдықтарды жөндеудің әдістері / методы отладки/. Программалық жабдықтарды жөндеудің жалпы әдістемесі.

  39. Программалық жабдықтарды тестілеу. Программалық жабдықтардың сапасын тексерудің түрлері. Программалық жабдықты қолдан тексеру. Құрылымдық тексеру. Функционалдық тексеру. Модульдерді тестілеу. Кешенді тестілеу. Бағалаушы тестілеу.

  40. Label компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  41. Edit компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  42. Memo компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал

  43. Button компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  44. Form компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  45. CheckBox компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  46. RadioButton компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  47. RadioGroup компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  48. ListBox компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  49. ComboBox компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  50. PopupMenu компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  51. MainMenu компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  52. SystemMenu компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  53. C++ Builder жобасының құрамындағы негізгі файлдар және олардың сипаттамалары

  54. C++ Builder 6. Жолдық типтерді сандық типтерге түрлендіру функциялары. Мысал

  55. SetFocus() әдісін қолданылуы және оған мысал.

  56. Экранға хабарлама шығаруды қамтамасыз ететін стандарт функциялардың қызметі, мысал.

  57. OnClick оқиғасы сипаттамасы және мысал.

  58. OnKeyPress оқиғасы сипаттамасы және мысал.

  59. OnMouseDown оқиғасының сипаттамасы және мысал.

  60. Image компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  61. C++Builder 6. Object Inspector терезесінің қызметі.

  62. C++Builder 6. Object TreeView терезесінің қызметі.

  63. C++Builder 6. Class Explorer терезесінің қызметі.

  64. OnClick оқиғасы сипаттамасы және мысал.

  65. RadioGroup компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  66. OnMouseMove оқиғасының сипаттамасы және мысал.

  67. AnsiString типінің қолданылуы. Негізгі қасиеттері мен әдістері. Мысал

  68. Key айнымалысы және оның қызметі.

  69. OpenDialog компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.

  70. SaveDialog компонентінің қасиеттері мен оқиғалары. Мысал.


Тест түріндегі емтиханның тапсырмалары


  1. Программалау технологиясының ақырғы өнімі - :

  1. компьютерлер

  2. программалық жабдықтар

  3. компьютердің аппараттық жабдықтары

  4. ақырғы автоматтар

  5. кодтау жүйелері




  1. Программалық жабдықтың өмірлік циклының кезеңдері:

  1. программалық жабдықты жетілдіру және жөндеу

  2. программалық жабдыққа қойылатын талаптарды анықтау

  3. программалық жабдықты құру идеясының пайда болуы

  4. программалық жабдықты программалау тілінде жазып шығу

  5. барлық жауаптар дұрыс




  1. Программалық жабдықтың өмірлік циклының кезеңдерін анықтайтын халықаралық стандарт:

  1. IES 12207:1995 «Information Technologe- SoftWare Life Cycle Prosses »

  2. ISO 12207:1995 «Information Technologe- SoftWare Life Cycle Prosses »

  3. ISO/IES 12207:1995 «Information Technologe- SoftWare Life Cycle Prosses »

  4. «Information Technologe- SoftWare Life Cycle Prosses »

  5. IES/ ISO 12207:1995 «Information Technologe- SoftWare Life Cycle Prosses »




  1. Программалық жабдықтың өмірлік циклының модельдері:

  1. Каскадтық, сатылы және спиральдік модель

  2. CASE , RAD және итерациялық модель

  3. сатылы, концентрлі және аралық бақылау жасалатын модель

  4. каскадтық, спиральдік және аралық бақылау жасалатын модель

  5. барлық жауаптар дұрыс




  1. Программалық жабдықтың өмірлік циклының өтіп кеткен кезеңдеріне қайта айналып келіп, өзгерістер енгізу мүмкіндігі қарастырылған модель:

  1. каскадтық,

  2. сатылы

  3. спиральдік

  4. концентрлі

  5. аралық бақылау жасалатын модель




  1. Программалық жабдықтың өмірлік циклының қандай моделінде прототиптеу (прототипті модификациялап, жетілдіріп, кеңейтіп отыру) қолданылады?

  1. каскадтық,

  2. сатылы

  3. спиральдік

  4. концентрлі

  5. аралық бақылау жасалатын модель




  1. Программалық жабдықтың өмірлік циклының бір кезеңі толық аяқталып болғаннан кейін ғана, екіншісіне көшуге болатын модель қайсы?

  1. каскадтық,

  2. сатылы

  3. спиральдік

  4. концентрлі

  5. аралық бақылау жасалатын модель




  1. Кез-келген CASE - технологияның негізіне алынатын парадигма:

  1. әдіснама / ұстаным, методология/, модель, нотация және орындаушы құрал /средства/

  2. модель, әдіс және нотация

  3. нотация және орындаушы құрал

  4. ұстаным, әдіс , нотация

  5. әдіс және нотация




  1. RAD технология туралы пікірдің қайсысы дұрыс емес?

  1. Шағын топ жұмыс істейді (2-10 адам)

  2. Аз уақытта жасалынады (2-3 ай)

  3. Кез келген программа жасауда қолданылады

  4. Дайын шаблон негізінде жасалынады

  5. Адам өміріне қауіпсіздігінеқатысты салаларда /самолетті, кемелерді басқару, атом станциялары және т.б. дәл есептеулерді қажет ететін салаларда/ программа жасауда қолданылмайды




  1. Қай әдіс пен оның жетілдірілген түрі дұрыс көрсетілген?

  1. Каскадты, итерациялық

  2. Каскадты, RAD

  3. Спиралды, итерациялық

  4. Итерациялық, RAD

  5. Каскадты, итерациялық




  1. Компоненттік ұстанымды қолдайтын технология қайсы?

  1. Объектілік технология, CASE- технология

  2. RAD-технология, объектілік технология

  3. COM-технология, CORBA-технология

  4. RAD-технология, CASE- технология

  5. OLE-технология, RAD-технология




  1. Программалаудағы құрылымдық ұстанымның /структурный подход/ негізі болады:

  1. объектілер

  2. базалық басқарушы құрылымдар

  3. мәліметтер

  4. функциялар

  5. процедуралар



  1. Компьютерге арналған барлық жабдықтар қандай топтарға бөлінеді?

  1. жалпыға арналған қолданбалы программалар, жүйелік программалар, программалау жүйесі

  2. жалпыға арналған қолданбалы программалар, жүйелік программалар, стандартты программалар

  3. жүйелік программалар, программалау жүйесі

  4. жалпыға арналған қолданбалы программалар, жүйелік программалар

  5. утилит- программалар, жүйелік программалар, программалау жүйесі




  1. Белгілі бір программалау тілінде жұмыс істеуге арналған программалық жабдықтардың құралдарының кешені қалай аталады?

  1. Программалау жүйесі

  2. Жүйелік (сервистік) программалар

  3. Жүйелік утилиттер

  4. Драйверлер

  5. Жалпыға арналған қолданбалы программалар




  1. Программалық жабдықтың технологиялылығын анықтаушы факторды табыңыз:

  1. кодының қарапайымдылығы

  2. моделінің дербес жағдайлар үшін ғана қарастырылғандығы

  3. кодтарының қайталанбауы

  4. модульдерінің өзара тәуелсіздік деңгейі

  5. құжаттандырылу дәрежесі




  1. Программалық жабдықтың технологиялылығын анықтаушы факторды табыңыз:

  1. Кодтарды қайталап қолдану дәрежесі

  2. моделінің дербес жағдайлар үшін ғана қарастырылғандығы

  3. кодтарының ерекшелік дәрежесі

  4. модульдерінің қарапайымдылығы

  5. құжаттандырылу дәрежесі



  1. Программалық жабдықтың технологиялылығын анықтаушы факторды табыңыз:

  1. кодтарды қайталап қолдану дәрежесі

  2. моделінің барлық жағдайлар үшін жан-жақты қарастырылғандығы

  3. жауаптардың бәрі дұрыс

  4. модульдерінің өзара тәуелсіздік деңгейі

  5. программалау стилі




  1. Процедуралық декомпозициялаудың нәтижесінде не алынады?

  1. операторлардың иерархиясы

  2. процедуралардың /функциялар/ иерархиясы

  3. жекелеген объектілер

  4. мәліметттер иерархиясы

  5. тек қана шешім қабылдаушы процедуралар /функциялар/




  1. Программалауда қолданылатын ұстанымдар қайсы?

  1. декомпозициялық және композициялық

  2. құрылымдық және құрылымдық емес

  3. құрылымдық және объектілік

  4. компоненттік және логикалық

  5. объектілік және функционалдық




  1. Жеке автономиялы түрде комиляцияланатын программалық бірлік қалай аталады?

  1. код

  2. процедура

  3. функция

  4. модуль

  5. проект




  1. Модульдер өзара мәліметтер бойынша жабысқан /сцеплен/ деп табылады, егер де олар :

  1. скаляр шама түріндегі мәліметтермен алмасатын болса

  2. құрылымдық типке жататын мәліметтермен алмасатын болса

  3. ортақ мәліметтерді бірігіп пайдаланса

  4. біреуі екіншісіне басқарушы ақпарат жібере алатын болса

  5. бір-бірінің ішіндегі мәліметттерді пайдаланса / «черный ящик» принципі сақталмайды/




  1. Модульдер үлгі бойынша жабысқан /сцеплен/ деп табылады, егер де олар :

  1. скаляр шама түріндегі мәліметтермен алмасатын болса

  2. құрылымдық типке жататын мәліметтермен алмасатын болса

  3. ортақ мәліметтерді бірігіп пайдаланса

  4. біреуі екіншісіне басқарушы ақпарат жібере алатын болса

  5. бір-бірінің ішіндегі мәліметттерді пайдаланса / «черный ящик» принципі сақталмайды/




  1. Модульдер басқару бойынша жабысқан /сцеплен/ деп табылады, егер де олар :

  1. скаляр шама түріндегі мәліметтермен алмасатын болса

  2. құрылымдық типке жататын мәліметтермен алмасатын болса

  3. ортақ мәліметтерді бірігіп пайдаланса

  4. біреуі екіншісіне басқарушы ақпарат жібере алатын болса

  5. бір-бірінің ішіндегі мәліметттерді пайдаланса / «черный ящик» принципі сақталмайды/




  1. Модульдер жалпы облыс бойынша жабысқан /сцеплен/ деп табылады, егер де олар :

  1. скаляр шама түріндегі мәліметтермен алмасатын болса

  2. құрылымдық типке жататын мәліметтермен алмасатын болса

  3. ортақ мәліметтерді бірігіп пайдаланса

  4. біреуі екіншісіне басқарушы ақпарат жібере алатын болса

  5. бір-бірінің ішіндегі мәліметттерді пайдаланса / «черный ящик» принципі сақталмайды/




  1. Модульдер ішкі мәліметтер бойынша жабысқан /сцеплен/ деп табылады, егер де олар :

  1. скаляр шама түріндегі мәліметтермен алмасатын болса

  2. құрылымдық типке жататын мәліметтермен алмасатын болса

  3. ортақ мәліметтерді бірігіп пайдаланса

  4. біреуі екіншісіне басқарушы ақпарат жібере алатын болса

  5. бір-бірінің ішіндегі мәліметттерді пайдаланса / «черный ящик» принципі сақталмайды/




  1. Алгоритмнің графиктік тәсілмен берілуі, бұл-

A) программа

B) граф

C) блок-схема

D) схема

E) псевдокод


  1. Блок-схемада алгоритмнің басы мен соңын көрсететін блок қайсы?


A)
B)
C)
D)




Е)



  1. Блок-схемада алгоритмнің тармақталуын көрсететін блок қайсы?


A)
B)




C)
D)




Е)



  1. Алгоритмнің машиналық кодқа аударылған түрі қалай аталады?

A) екілік код

B) программа

C) блок-схема

D) мәтін

E) псевдокод


  1. Келесі блок-схемаға сәйкес алгоритмді көрсетіңіз:



A) тармақталатын

B) қайталанатын

C) көмекші

D) сызықтық

Е) таңдау


  1. Келесі блок-схемаға сәйкес алгоритмді көрсетіңіз:





A) тармақталатын

B) қайталанатын

C) көмекші

D) сызықтық

Е) таңдау


  1. Келесі блок-схемаға сәйкес алгоритмді көрсетіңіз:





A) тармақталатын

B) қайталанатын

C) көмекші

D) сызықтық

Е) таңдау


  1. Тармақталу алгоритмі



қай түрде берілген?
A) нотация

B) график

C) Flow-форма

D) диаграмма

Е) схема


  1. Тармақталу алгоритмі



қай түрде берілген?
A) нотация

B) график

C) Flow-форма

D) Насси-Шнейдерман диаграммасы

Е) схема


  1. Псевдокод, бұл-

A) программа

B) граф

C) мәтіндік нотация

D) схема

E) екілік код


  1. Графиктік кескінді бейнелеу облысы үшін объектінің қандай қасиеті пайдаланылады?

  1. Font

  2. Реn

  3. Brush

  4. Canvas

  5. Рicture




    1. Канвада салынатын суреттің сызықтарының параметрлерін беруде қолданылатын қасиет:

  1. Font

  2. Реn

  3. Brush

  4. Canvas

  5. Рicture




  1. Канвада салынатын суреттің тұйық облыстарын бояудың параметрлерін беруде қолданылатын қасиет:




  1. Font

  2. Реn

  3. Brush

  4. Canvas

  5. Рicture




    1. Канвада салынған тұйық облысты бояу үшін қолданылатын әдіс:

  1. FloodFill

  2. Pie

  3. Polygon

  4. Polylin

  5. PolyBezier




    1. Енгізу терезесін шақыратын функция -

  1. InputBox

  2. MessageBox

  3. ShowMessage

  4. Edit.Text

  5. Label.Caption




    1. «Абзацтың соңы» ( немесе Enter) символының коды …

  1. 13 B) 32 C) 11 D) 9 E) 35




    1. Қаламның (Реn) ағымдағы орнын анықтайды:

  1. LineTo

  2. MoveTo

  3. FrameRect

  4. FillRect

  5. DrawFocusRect




    1. Тышқанды шерту кезінде пайда болатын уақиға:

  1. OnDbClick

  2. OnKeyPress

  3. OnKeyDown

  4. OnKeyUp

  5. OnClick




    1. CheckBox компонентінің күйін /қосылған не ажыратылған/ анықтайтын қасиеті:

  1. Checked

  2. Caption

  3. Name

  4. ParentFont

  5. AllowGrayed




    1. Енгізу жолағындағы /Edit1/ текстті өзгертуге тыйым салатын қасиет:

  1. Enabled

  2. Checked

  3. Caption

  4. AllowGrayed

  5. ParentFont




    1. Клавиатура пернелерін басқан кезде пайда болатын уақиға (событие):

  1. OnDbClick

  2. OnKeyPress

  3. OnKeyDown

  4. OnKeyUp

  5. OnClick




    1. Тышқанды жылжыту кезінде пайда болатын уақиға ( событие):

  1. OnMouseUp

  2. OnMouseDown

  3. OnMouseMove

  4. OnClick

  5. OnKeyDown




    1. C++Builder форманың көрінбей тұруын (невидимость формы) қамтамасыз ететін әдіс:

    1. visible;

    2. enabled;

    3. hide;

    4. show;

    5. Caption;




    1. C++Builder – дегі форманы ерекшелеуге сәйкес оқиға (реакция на выделение формы):

  1. visible;

  2. enabled;

  3. onАctivate;

  4. hide;

  5. show;




    1. C++Builder – де

Borderstyle = bs Single;

Bordericon = [bySystemMenu, byMinimize, byMaximize];

командаларының нәтижесі не болады:

  1. рамкасы қозғалмайтын терезе;

  2. Windows стандарт терезесі;

  3. Тұрақты рамкасы бар жылжитын терезе;

  4. Өлшемдерін кнопка арқылы басқаруға болатын терезе;

  5. Өлшемдері өзгермейтін терезе




    1. Жолдық типтерді бүтін сандық типтерге түрлендіру:

  1. StrToFloat ()

  2. StrToInt()

  3. FloatToStr()

  4. IntToStr()

  5. RealToStr()




    1. Тышқанды жіберу кезінде пайда болатын уақиға:

  1. OnMouseDown

  2. OnMouseMove

  3. OnClick

  4. OnKeyDown

  5. OnMouseUp




    1. Формада сурет салатын оқиға:

    1. OnPaint;

    2. OnActivate;

    3. OnClick;

    4. On CanResize;

    5. OnKeyPress




    1. Нақты сан түріндегі жолды сандық типке айналдыру:

  1. StrToInt()

  2. IntToStr()

  3. StrToFloat ()

  4. FloatToStr()

  5. FloatToStrF()




    1. Экранға хабарлама шығаратын терезені (окно с сообщением) шақыратын процедура:

  1. ShowMessage

  2. MessageBox

  3. InputBox

  4. Label - >Caption

  5. Edit->Text




    1. Бірнеше жолдан тұратын текстті өңдеу үшін қолданылатын компонент:

  1. Label

  2. Edit

  3. Memo

  4. CheckBox

  5. RadioButton




    1. Командалық кнопка Button- ды пайдалануға рұқсат беретін қасиет (свойства определяющий признак допустимости)

  1. Enabled

  2. AllowGrayed

  3. Caption

  4. Checked

  5. ParentFont




  1. Қосымша құру барысында бір топқа біріктіріліп және номерлері бойынша реттеліп тұрған ауыстырғыштар тобын беру үшін қандай қандай компонент қолданылады?

  1. GroupBox

  2. RadioGroup

  3. RadioButton

  4. Checked

  5. CheckBox




    1. ListBox компонентінің тізімдегі элементтердің (жолдардың) санын білдіретін қасиеті:

  1. Items

  2. Columns

  3. Count

  4. Sorted

  5. Selected




  1. SetFocus() әдісін қолдануға болатын элемент қайсы?

  1. Button1

  2. Edit1

  3. Label1

  4. Form1

  5. Memo1



  1. ОБП қандай принциптерге негізделген?

  1. Әдіс, қасиет, полиморфизм

  2. Оқиға, әдіс, қасиет

  3. Полиморфизм, инкапсуляция, қабылдаушылық

  4. Қабылдаушылық, полиморфизм, әдіс

  5. Қабылдаушылық, оқиға, әдіс, қасиет




  1. Еdit терезесіндегі мәтіннің үлкен немесе кіші әріптермен жазылуын / немесе регистрлердің ауысып отыруын/ қамтамасыз ететін қасиет:

  1. CharCase

  2. PasswordChar

  3. ecNormal

  4. ecLowerCase

  5. ecUpperCase




  1. Еdit компонентінің терезесіне енгізілген мәтіннің типін көрсетіңіз:

  1. string

  2. char[]

  3. AnsiString

  4. Text

  5. ANSI




  1. Memo терезесіндегі мәтінді файлға жазу үшін қолданылатын әдіс:

  1. LoadFile

  2. SaveFileTo

  3. LoadFromFile

  4. SaveToFile

  5. SaveFile




  1. ComboBox компонентінің өзіне жазылған тізімдерді алфавит бойынша орналстыратын қасиеті:

    1. Columns

    2. Count

    3. Sorted

    4. Selected

    5. Style




  1. Қосымшаның негізгі менюін құру үшін қолданылатын компонент:

  1. Menu Designer

  2. MainMenu

  3. PopupMenu

  4. SystemMenu

  5. biSystemMenu




  1. Қосымша элементтерінің контекстік менюін құру үшін қолданылатын компонент:

A) Menu Designer

B) MainMenu

C) PopupMenu

D) SystemMenu

E) biSystemMenu


  1. Меню конструкторын (Menu Designer) не үшін қолданылады?

A) негізгі менюдің тақырыбын жазу үшін

B) негізгі менюдің оқиғасын шақыру үшін

C) контекстік менюдің тақырыбын жазу үшін

D) контекстік менюдің оқиғасын шақыру үшін

E) менюдің пункттерінің қасиеттерімен, әдістерімен мен жұмыс жасау үшін.


  1. С++ те мәні анықталмаған (немесе кез-келген типпен үйлесімді)

тип ретінде қолданылады:

А) union В) enum С) unsigned D) Define Е) void


  1. C++ тегі мәліметтердің типіне жатпайтын типті көрсетіңіз:

А) Char B) Bool C) Real D) Double

E. Void


  1. Клавиатура басылған перненің ішкі кодын беретін глобалдық айнымалы:

  1. Click

  2. Press

  3. OnKey

  4. KeyUp

  5. Key




  1. Қосымша проектісіне қолданушының модулін қосу үшін орындалатын командалар:

  1. File-> New-> DataModule

  2. File-> New-> Data

  3. File-> New-> Modul

  4. File-> New-> Unit

  5. File-> New->UnitModul




  1. Қосымша проектісіне жаңадан форма қосу үшін орындалатын командалар:

  1. File-> New-> Form

  2. File-> NewForm

  3. File-> New->TForm

  4. File-> New-> Unit

  5. Project-> New->Form1




  1. Формада орналасқан компоненттердің иерархиясын қарау үшін қандай терезе қолданылады?

  1. Object Inspectop

  2. Object Tree View

  3. Project Manager

  4. CodeEditor

  5. Form1




  1. Проект құрамына кіретін файлдарды қарау үшін қандай терезе қолданылады?

  1. Object Inspectop

  2. Object Tree View

  3. Project Manager

  4. CodeEditor

  5. Form1




  1. Проект файлының (* .bpr- файл) текстін қарау үшін қандай команда қолданылады?

  1. Project -> View

  2. Project -> Close Page

  3. Project -> Open Page

  4. Project Options

  5. Project -> View Source




  1. View -> Forms командасы не үшін қолданылады?

    1. Проект файлының текстін қарау үшін

    2. Форма модулінің текстін қарау үшін

    3. Проект құрамындағы файлдар тізімін қарау үшін

    4. Проект құрамындағы формалар тізімін қарау үшін

    5. Проект құрамындағы модульдер тізімін қарау үшін




  1. View -> Units командасы не үшін қолданылады?

    1. Проект файлының текстін қарау үшін

    2. Форма модулінің текстін қарау үшін

    3. Проект құрамындағы файлдар тізімін қарау үшін

    4. Проект құрамындағы формалар тізімін қарау үшін

    5. Проект құрамындағы модульдер тізімін қарау үшін




  1. Қосымша проектісіндегі форманың класс ретіндегі /мысалы, class TForm1/ сипаттамасы қай файлда сақталады?

  1. Unit1.cpp

  2. Unit1.dfm

  3. Unit1.obj

  4. Unit1.h

  5. Unit1.ddp




  1. Форма мен ондағы компоненттердің өңдеуші оқиғалары /немесе функциялары, кодтары/ қай файлда сақталады?

  1. Unit1.cpp

  2. Unit1.dfm

  3. Unit1.obj

  4. Unit1.h

  5. Unit1.ddp




  1. Формада (Form1) орналасқан Edit1 компонентінің келесі сипаттамасы

object Edit1: TEdit

Left = 128

Top = 96

Width = 177

Height = 21

PasswordChar = '*'

TabOrder = 0

Text = 'Edit1'

OnKeyPress = Edit1KeyPress

End

қай файлда сақталады?

  1. Unit1.cpp

  2. Unit1.dfm

  3. Unit1.obj

  4. Unit1.h

  5. Unit1.ddp




  1. Класс деструкторы үшін қайсы пікір дұрыс емес?

  1. Деструктордың типі яғни оның қайтаратын мәнінің типін көрсетуге болмайды, тіпті void типін де қолдануға болмайды

  2. Класста бір ғана деструктор болуы мүмкін немесе болмайды, болмаған жағдайда компилятор деструкторды өзі автоматты түрде тағайындайды

  3. Деструктордың параметрлері болмайды

  4. Деструктордың параметрлері болады

  5. Деструктордың аты міндетті түрде класстың атымен бірдей болады және «~» -тильда белгісінен басталады




  1. Класс конструкторы үшін қайсы пікір дұрыс емес?

  1. Конструктордың аты міндетті түрде класстың атынан басқаша болады

  2. Конструктордың типі яғни оның қайтаратын мәнінің типін көрсетуге болмайды, тіпті void типін де қолдануға болмайды;

  3. Класста бір немесе бірнеше конструктор болуы мүмкін немесе тіпті де болмауы мүмкін;

  4. Конструктор по умолчанию болғанда оның параметрлері берілмейді немесе оның мәні нақты көрсетіліп беріледі

  5. Конструктор классқа жататын объектілердің көшірмелерін құрады




  1. Класс деструкторы қандай белгіден басталады?

  1. _

  2. &

  3. ~

  4. ^

  5. |




  1. Төменде сипатталуы берілген берілген

class mashin

{

private:

string marka, tysi, nom ;

public:

mashin()

{assign("0","0","0");}

... ... ....

string NomMani()

{return nom;}
void assign(string Marka, string Tysi, string Nomer);

};

mashin класының жабық элементін көрсетіңіз:


  1. public:

  2. marka

  3. mashin()

  4. NomMani()

  5. assign



  1. Төменде сипатталуы берілген берілген

class mashin

{ private:

string marka, tysi, nom ;

public:

mashin()

{assign("0","0","0");}

... ... ....

string NomMani()

{return nom;}

void assign(string Marka, string Tysi, string Nomer); };

mashin класының жарияланған /ашық/ элементін көрсетіңіз:


  1. marka

  2. private:

  3. public:

  4. NomMani()

  5. class




  1. Төменде сипатталуы берілген берілген

class mashin

{

private:

string marka, tysi, nom ;

public:

mashin()

{assign("0","0","0");}

... ... ....

string NomMani()

{return nom;}
void assign(string Marka, string Tysi, string Nomer);

};

mashin класының әдісі қайсы?


  1. public:

  2. marka

  3. mashin()

  4. NomMani()

  5. assign (...)




  1. Төменде сипатталуы берілген берілген

class mashin

{

private:

string marka, tysi, nom ;

public:

mashin()

{assign("0","0","0");}

... ... ....

string NomMani()

{return nom;}
void assign(string Marka, string Tysi, string Nomer);

};

mashin класының конструкторын /конструктор по умолчанию/ көрсетіңіз:


  1. public:

  2. marka

  3. mashin()

  4. NomMani()

  5. assign (...)




  1. Экранға хабарлама шығаратын терезені (окно с сообщением) шақыратын процедура:

  1. ShowMessage

  2. MessageBox

  3. InputBox

  4. Label.Caption

  5. Edit.Text




  1. Программада кез-келген типтегі қатені өңдеу үшін қолданылады:

  1. try {...}

  2. throw {}

  3. catch(...) {}

  4. except {}

  5. finally {...}




  1. Программада қорғалған блокты жазу үшін қолданылады:

  1. try {}

  2. throw {}

  3. catch() {}

  4. except {}

  5. _finally {}




  1. Программадағы қорғалған блокта ерекше жағдайлар туса орындала беретін блокты жазу үшін қолданылады:

  1. try {}

  2. throw {}

  3. catch() {}

  4. except {}

  5. _finally {}




  1. Программада қатені өңдейтін кодты жазу үшін қолданылады:

  1. try {}

  2. throw {}

  3. catch() {}

  4. except {}

  5. finally {}




  1. Программада нақты санды нольге бөлуде болатын қатеге сәйкес ерекше жағдайлар класы қайсы?

  1. EDivByZero

  2. ERangeError

  3. EInvalidOp

  4. EZeroDivide

  5. EOverFlow

  1. С++Builder – дегі «ерекше жағдайлар » неге байланысты пайда болады?

  1. Қатеге

  2. Синтаксистік қатеге

  3. Динамикалық қатеге

  4. Программаға

  5. Логикалық қатеге




  1. Қосымшаның негізгі менюін құру үшін қолданылатын компонент:

  1. Menu Designer

  2. MainMenu

  3. PopupMenu

  4. SystemMenu

  5. biSystemMenu

  1. Қосымша элементтерінің контекстік менюін құру үшін қолданылатын компонент:

A) Menu Designer

B) MainMenu

C) PopupMenu

D) SystemMenu

E) biSystemMenu


  1. Меню конструкторын (Menu Designer) не үшін қолданылады?

A) негізгі менюдің тақырыбын жазу үшін

B) негізгі менюдің оқиғасын шақыру үшін

C) контекстік менюдің тақырыбын жазу үшін

D) контекстік менюдің оқиғасын шақыру үшін

E) менюдің пункттерінің қасиеттерімен, әдістерімен мен жұмыс жасау үшін.


  1. С++Builder. Форманың баспаға шығаруды орындайтын әдісі қандай?

  1. Print;

  2. Printers;

  3. Т Print;

  4. ОnPrint;

  5. Printer




  1. С++Builder .Басуға жіберілетін мәтін сақталатын компонент пен /немесе мәтіндік файлмен/ принтерді мәтіндік файлдық айнымалының көмегімен байланыстыратын процедура:

  1. AssignP;

  2. AssignPrinter;

  3. AssignPrn ;

  4. AssignF;

  5. AssignFileName;


Пайдаланылған әдебиеттер







Архангельский А.Я. Программирование в C++ Buіlder 6. М.: Бином, 2003.



Бейзер Б. Тестирование чёрного ящика. Технологии функционального тестирования программного обеспечения и систем. - СПб.: Питер, 2004. — 320 с. 



Буч Г., Рамбо Д., Якобсон И. Язык UML. Руководство пользователя. 2-е изд.: Пер. с англ. Мухин Н. – М.: ДМК Пресс, 2006. – 496 с.



Вендров А. М. Практикум по проектированию программного обеспечения экономических информационных систем: Учеб. пособие. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Финансы и статистика, 2006. - 192 с.



Вендров А. М. Проектирование программного обеспечения экономических информационных систем: Учебник. — М.: Финансы и статистика, 2002. - 352 с.



Гленфорд Майерс, Том Баджетт, Кори Сандлер.  Искусство тестирования программ, 3-е издание = The Art of Software Testing, 3rd Edition. — М.: «Диалектика», 2012. — 272 с.



Грекул В.И. и др. Проектирование информационных систем. 2005 г.- 304 с.



Гудман С., Хидетниени С. Введение в разработку и анализ алгоритмов. -М.: Мир, 1982.



Зиглер К. Методы проектирования программных систем. - М.: Мир, 1985.



Иванова Г. С. Технология программирования: Учебник для вузов.- М.: Изд-во МГТУ им. Н. Э. Баумана, 2003- 320 с. /Серия: Информатика в техническом университете/



Крэг Ларман. Применение UML 2.0 и шаблонов проектирования. Введение в объектно-ориентированный анализ, проектирование и итеративную разработку. М.:Вильямс, 07 – 736с.



Лайза Криспин, Джанет Грегори.  Гибкое тестирование: практическое руководство для тестировщиков ПО и гибких команд = Agile Testing: A Practical Guide for Testers and Agile Teams. - М.: «Вильямс», 2010. - 464 с. 



Лингер Р. и др. Теория и практика структурного программирования. - М.:Мир, 1982.



Мейер Б. , Бодуэн К. Методы программирования. Т. I и 2. - М.: Мир,1984.



Молчанов А. Ю. Системное программное обепечение. Лабораторный практикум. - СПб.: Питер, 2005.- 284 с.



Мұқашева М. Ө. Программалау /С++ Builder 6/. Оқулық. Астана, ЕҰУ -2011 ж.- 375 б.



Нурманбетова Д.Н., Нефедова Л.В. Силлабустар әзірлеу бойынша әдістемелік нұсқаулар. – Астана, 2008. – 42 б.



Нұрманбетова Ж.Н., Нефедова Л.В., Сарекенова Қ.Қ. Оқу-әдістемелік құралдар әзірлеу бойынша әдістемелік нұсқаулар: Екінші басылым, өңделіп, толықтырылған. – Астана: Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ. – 2011. – 48 б.



Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру ережелері. ҚР БҒМ Министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығымен бекітілген.



Свердлов С. З. Языки программирования и методы трансляции: Учебное пособие. – СПб.: Питер,2007-638 с.



Синицын С. В., Налютин Н. Ю. Верификация программного обеспечения. - М.: БИНОМ, 2008. — 368 с. 



Тяпичев Г. А. Быстрое программирование на С++.– .: СОЛОН-Пресс, 2004-384 с.



Фокс Дж. Программное обеспечение и его разработка. - М.: Мир, 1985.



Франке. С++ . Учебный курс.- СПб.: Питер, 2003



Холингворт, Джаррод, Сворт и др. Borland C++Builder 6. Руководство разработчика.: Пер с англ. – М. : ИД «Вильямс», 2004- 976 с.


Мазмұны



І Силлабус

3


ІІ Глоссарий

10


ІІІ Дәріс сабақтарының қысқаша конспектілері

13


IV Зертханалық және өзіндік жұмыстарға әдістемелік

нұсқаулар


45


V Курстық жұмыстарға әдістемелік нұсқаулар

164


VI Пән бойынша білімді бақылау материалдары

173


Пайдаланылған әдебиеттер

205


Мазмұны

207